ブログパーツ
-------- --:-- | カテゴリ:スポンサー広告

2013-06-25 00:00 | カテゴリ:音楽
20130624_convert_20130624133650.png


今日はマイアミ・ヒートのNBA連覇を称え
The White Stripes(ザ・ホワイト・ストライプス)の
Seven Nation Armyを聴いて頂こう。
マイアミ・ヒートの入場曲として使われているのでご存知の方も多いだろう。

動画と歌詞は記事の続きをクリック


↓こちらをポチっとお願いします
人気ブログランキングへ人気ブログをblogramで分析




I’m gonna fight ’em off
A seven nation army couldn’t hold me back
They’re gonna rip it off
Taking their time right behind my back
And I’m talking to myself at night
Because I can’t forget
Back and forth through my mind
Behind a cigarette
And the message coming from my eyes
Says leave it alone

Don’t want to hear about it
Every single one’s got a story to tell
Everyone knows about it
From the queen of england to the hounds of hell
And if I catch it coming back my way
I’m gonna serve it to you
And that ain’t what you want to hear,
But that’s what I’ll do
And the feeling coming from my bones
Says find a home

I’m going to wichita
Far from this opera for evermore
I’m gonna work the straw
Make the sweat drip out of every pore
And I’m bleeding, and I’m bleeding, and I’m bleeding
Right before the lord
All the words are gonna bleed from me
And I will think no more
And the stains coming from my blood
Tell me go back home




和訳

俺があいつらを倒してやるよ
七ヶ国連合軍でも俺を止めることはできない
奴らは俺の背後でじっくり何か企んでるんだ
夜になると俺は 自分に問いかける
忘れられなくて
タバコの陰で 俺の心を行ったり来たりする

そして俺の目に入りこむメッセージはこうだ
「放っといてくれ」

その話は聞きたくない
誰にだって語る話はある
誰だって知ってる
イギリスの女王から地獄の猟犬まで
戻る途中でそれを捕まえたら 君に差し上げよう
それは君が聞きたくないこと
だけど俺はそれをやってやる

この骨に湧き起こる感覚
それは家を見つけるように告げている

俺はウィチタへ行く
このオペラから遠く離れて 永久に
藁仕事をするよ
あらゆる毛穴から汗を滴らせて
俺は血を流している
俺は血を流している
俺は血を流している
神の御前で
すべての言葉が俺から流血していくだろう
そして俺はこれ以上何も考えなくなる

俺の血でできたシミが告げている 家に帰れと



マイアミ・ヒートの入場は1分17秒あたりから♪
関連記事
【ジャンル】:音楽 【テーマ】:YouTube Music Video
